Na poczatek.

Witam wszystkich!

Kim jestem?

Lasaira, 18 lat, wokalistka grająca na basie, amazonka drugiej klasy oraz maniaczka filozofii, literatury i filmów animowanych. Zamierzam poprowadzić bloga – przepełnionego moimi przemyśleniami, odczuciami i urywkami z życia. Będzie więc jak moja osobowość – różnorodny, ale w swej różnorodności sprecyzowany i konsekwentny. Jednych może zainteresować moja muzyka, innych konie, a będą i tacy, którzy sięgną po przemyślenia czy opisy moich przeżyć – wszystkich serdecznie zapraszam do lektury. Jednocześnie chciałam zaznaczyć – prezentowane poglądy i opinie będą moje, a więc czasami subiektywne.

Miłego czytania!

Kamila „Lasaira” Derlatka12316324_1131773040166078_5235029209233006425_n-1

8 comments

  1. Konkuleje · Styczeń 7, 2016

    Go, Kamila go!!!!

    Polubione przez 1 osoba

  2. lololol · Styczeń 7, 2016

    Cześć Kama, chętnie wpadnę na twojego bloga 😀 Też bardzo lubię konie ^____^

    Polubione przez 1 osoba

  3. mariasienko · Styczeń 8, 2016

    Like it! 😀

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

